Doe mee met de Vrijwilligersmarkt Medemblik 2024

Zaterdag 28 september organiseert Vrijwilligerspunt Westfriesland in opdracht van de gemeente Medemblik de Vrijwilligersmarkt Medemblik in Dorpshuis De Nieuwe Haven in Abbekerk. Jouw organisatie kan daar actief aan deelnemen met een eigen markttafel. Deze locatie is speciaal uitgekozen omdat er op 28 september ook het ‘Kom erbij Festival’ plaats gaat vinden. Van 13.30 – 16.30 uur zijn hier volop activiteiten voor jong en oud, is er muziek en staan er diverse kraampjes. Een Vrijwilligersmarkt is dus een geweldige aanvulling op dit festival dat in het teken staat van de week tegen de eenzaamheid. En we weten allemaal dat je met vrijwilligerswerk eenzaamheid kunt tegengaan!

Staat jouw organisatie ook op de vrijwilligersmarkt?
Er is plek voor 30 organisaties uit de gemeente Medemblik e.o. De Vrijwilligersmarkt is een geweldig platform om jouw organisatie te presenteren, vrijwilligers te werven én te netwerken met andere organisaties uit de regio. Wil jouw organisatie meedoen? Stuur dan een mail naar info@vrijwilligerspunt.com. De Vrijwilligersmarkt vindt op zaterdag 28 september plaats van 13.30 – 16.30 uur (opbouw vanaf 12:30 uur) en deelname is gratis!

Ontdekken en netwerken
De markt is voor potentiële vrijwilligers dé uitgelezen plek om op een laagdrempelige manier te ontdekken wat er voor diversiteit aan vrijwilligerswerk wordt aangeboden in en om de gemeente Medemblik. Waarom meedoen aan de Vrijwilligersmarkt? Allereerst omdat je zo je organisatie in de schijnwerpers kunt zetten. Daarnaast is inmiddels na zes edities wel bewezen dat door deelname de kans heel groot dat je naar huis gaat met een of zelfs meerdere vrijwilligers! Daarnaast is de markt voor de deelnemende organisaties een waardevolle gelegenheid om andere organisaties te ontmoeten en tot mooie samenwerkingen te komen. Alle redenen dus om mee te doen!

Deelnemen aan de Vrijwilligersmarkt Medemblik
Deelname aan de Vrijwilligersmarkt is gratis. Elke deelnemende organisatie krijgt een tafel van 120 x 60 cm toegewezen die geheel naar eigen inzicht en behoefte kan worden ingericht en aangekleed. Bovendien is er naast de tafel ruimte voor één banner. Voor iedere organisatie bieden we voor twee personen onbeperkt thee & koffie. Meedoen? Meld je dan z.s.m. aan want er is beperkte plek. Stuur een mail naar info@vrijwilligerspunt.com o.v.v. ‘Vrijwilligersmarkt Medemblik’. Wil je zien hoe de vrijwilligersmarkt eruitziet? Bekijk dan het filmpje van de laatste vrijwilligersmarkt die we hielden in Medemblik.

Vrijwilligerspunt Westfriesland
Maelsonstraat 12